donderdag 13 oktober 2016

Bijna vakantie!

Hoi allemaal!

Het is bijna vakantie! Nog een schooldag en dan is het herfst vakantie! Even een weekje niks hoeven te doen. Niks moeten en alles mogen. Dat vindt ik altijd lekker, dat je niks hoeft. Ik denk dat ik ook zoveel mogelijk blogs ga in plannen voor jullie! Dan krijgen jullie wel leuke artikelen en hoeven jullie niks te missen!

Ik moet nog wel in de vakantie veel aan school opdrachten werken, er is veel te doen, ik moet allemaal verslagen en eindopdrachten gaan schrijven, zodat ik de eerste tien weken succesvol heb afgrond. Naast de opdrachten moet ik ook nog leren voor toetsen die de week na de herfst vakantie zijn. Dus eigenlijk moet ik nog van alles. Maar als we ergens naar toe gaan kan ik mooi even leren, of aan de opdrachten werken. Dan neem ik voor onderweg gewoon een volle laptop mee of de boeken. Ligt er aan hoe ver we moeten rijden. Ik vindt het wel handig dat ik een laptop mee kan nemen en zo op mijn schoot kan zetten onderweg.


Ik weet nog niet precies (op het huiswerk en leren na) wat ik ga doen in de herfst vakantie, maar dat maakt niet uit, het is altijd leuk een verassing!

Weten jullie al wat jullie gaan doen in de vakantie?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.