vrijdag 28 oktober 2016

Het onderhandelen is afgelopen!

Hoi allemaal!

Een tijdje geleden heb ik een blog geschreven over mijn mening op dat moment over Simpel. Vlak daarna gingen alle onderhandelingen gewoon door natuurlijk. En vandaag is er eindelijk een goede oplossing voor beide partijen. Ik krijg alle kosten terug die ik gemaakt heb de laatste twee maanden. En ook ga ik naar een andere provider. Uit eindelijk lag het hele probleem dat de iPhone het niet trok dat Simpel iets gebruikte van T-mobile. En dat ging dus mis. Ik heb net een nieuwe provider uitgezocht waar ik me wel bij kan vinden, en dus ook geen gebruik van T-mobile maar KPN.


Ik ben blij dat er eindelijk een oplossing is gekomen, en dat er (bijna) alle afspraken van Simpel de waarheid is geworden.

Hebben jullie een abonnement?


Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97