woensdag 26 oktober 2016

Internet deed het niet meer, onderhandelen met Simpel & informatie avond

Hoi allemaal!

Ik stond gister op het punt om mijn blog bij te werken en toen deed het internet het niet meer op mijn computer, heel stom. Het internet doet de laatste tijd bij mij wel vaker raar. Wat mijn ouders en broertje niet hebben. Heel raar, maar helemaal waar. Gelukkig doet hij het nu wel dus kan ik een blog voor jullie schrijven.

Laatst heb ik geschreven hoe mij simkaartje het niet doet. Inmiddels ben ik met Simpel in goede gesprekken om het op te lossen. Ik hoop echt dat we er goed uitkomen!

Op dit moment zit ik midden in een informatie avond. Dit heb ik met de klas allemaal geregeld, dus vandaar dat ik vandaag een hele korte blog heb. Sorry girls and boy's! Morgen komt er echt weer wat meer te lezen!

Hoe was jullie dag?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97