zondag 16 oktober 2016

Ontspannen is ook belangrijk! | To School

Hoi allemaal!

Voor veel in Nederland is het nu vakantie, de tijd om weer even bij te komen. Maar het is ook erg belangrijk als je ontspant tijdens de schoolweken en weekenden zelf. Dit kan heel makkelijk! Ik hou zelf heel erg van foto's maken, dat hebben jullie misschien al wel gezien op mijn Instagram (mijn Instagram: Xaars Wereld). In de natuur, dus ik zal dan snel naar buiten gaan voor mooie plekjes te fotograferen.


Net voor dat ik deze blog ging schrijven dacht ik, ik kan er dan ook een collage van gaan maken. Dat is ook erg leuk om te doen. Dit kan digitaal, maar als ik straks genoeg mooie en leuke foto's heb kan ik ze ook gaan afdrukken en het op papier gaan doen of een fotoboek er van maken. Dit lijkt me ook erg leuk om te doen! Maar dat is ook erg ontspannend om te doen. Dan ben je even lekker bezig, maar je hoeft niet aan school te denken. Dus dan maak je je hoofd ook leeg en daarna kan je je weer helemaal op schoolwerk concentreren.

Dit werkt bij mij heel goed, maar de kans is erg groot dat jij van andere dingen rustig word! Dus als bij jou bijvoorbeeld tekenen heel goed werkt, doe dat dan gewoon! Doe wat jij fijn vindt, en ga daarna weer veder. Dan heb je in je hoofd alles op een rijtje en dan lukt alles weer beter! 

Wat doe jij om rustig te worden in je hoofd?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.