donderdag 6 oktober 2016

Voor altijd jong

Hoi allemaal!

Het is deze week kinderboekenweek! Dat is altijd leuk, of het nu voor kinderen is of voor volwassenen. Het is namelijk bedoeld om mensen meer aan het lezen te krijgen. Want het is best wel leuk om te lezen, het is een soort van film in je boek, en iedereen ziet die film weer anders in zijn hoofd terwijl iedereen gewoon het zelfde leest.

De kinderboekenweek gaat over dat je altijd jong blijft. Speciaal voor de oma's en opa's is het thema eigenlijk, want als je steeds ouder wordt ben je steeds breekbaarder en alles minder makkelijk wordt, maar aan oud worden zijn ook leuke dingen verbonden, en dat willen ze met juist laten zien door dit thema en willen zo dat kinderen ook weer inzien hoe fijn het is om bij oma en opa te zijn. Dat is ook altijd leuk.


Er wordt ook vaak een liedje gezongen door Kinderen Voor Kinderen. Zo ook dit jaar weer. Het liedje heet Voor altijd jong! Ik heb hier de link voor jullie. Het is wel een Nederlands. Maar het is een super vrolijk liedje voor opa's en oma's. Ik vindt het echt een gezellig liedje!

Wat vinden jullie van het liedje?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.