vrijdag 21 oktober 2016

Wandelen

Hoi allemaal!

Vandaag hebben we weer gecacht! Maar dan lekker gewandeld, bij Hoog Buurlo. We hebben nu zo'n 15 kilometer gewandeld met allemaal schatjes onderweg. Het was een erg lekkere wandeling! Er waren veel kleuren te zien, en ook de paddenstoelen beginnen weer te komen! De komende dagen zullen er wel wat foto's op mijn Instagram komen van vandaag. Dus als je benieuwd bent wat voor ik leuke foto's gemaakt heb, hou hem dan goed in de gaten! Want ik heb de laatste tijd veel leuke foto's gemaakt.


Vandaag waren we voor het rondje lopen vroeg opgestaan, want we moeten al snel 2 uur rijden om bij het begin te komen. Maar het rondje was zo leuk en mooi dat ik het zeker de moeite waard vond om vroeg op te staan! Ik hou van foto's maken, wandelen en schat zoeken. Kortom voor mij was het vandaag een super leuke dag!

Nu is voor mij de vakantie helaas weer om. Morgen begint het weekend en telt helaas niet mee als vakantie. Ik heb een leuke vakantie gehad!

Hoe was jullie vakantie? Of moet die van jullie nog beginnen?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97