dinsdag 1 november 2016

Genieten | Healthy Lifestyle

Hoi allemaal!

Na de blog van vanmorgen is het nu tijd voor een Healthy Lifestyle blog. Deze blog blijft eigenlijk wel een in het thema van vanmorgen. Want ik merk steeds vaker dat mensen meer gezond gaan eten en blijven eten. Maar ik vindt dat je ook moet kunnen genieten. Dus als je dan met een Netflix serie op de bank zit kan je er ook wel een zak chips en een (het liefst meer, anders geniet je natuurlijk niet :) ) cola'tje! Je kan het zo gek maken als je wilt, als je maar geniet!

Het is natuurlijk ook geen ramp als je een van je vriendinnen jarig is en je een lekker groot stuk taart neemt. Of bij je familie kan het ook wel.


Je hoeft je ook echt niet te schamen als je iets neemt, want als je je iets leuks herinnerd is dat juist goed! Want dan heb je iets leuks om op terug te kijken. En dan hoef je echt niet een paar keer extra naar de sportschool, hard te lopen of wat je dan ook doet om al die calorieën te verbranden.

Wat is voor jou echt genieten?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97