vrijdag 18 november 2016

Handige website!

Hoi allemaal!

Ik heb toen ik klein was had ik wat stikkers op mijn raam en spiegel geplakt. Nu wil ik er eigenlijk wel van af. Ik was gewoon op Google opzoek naar hoe je dat makkelijk kan doen. Waar ik een hele handige website heb gevonden. Hier staat niet alleen op hoe ik die stikkers kan verwijderen maar gewoon heel veel tips. Over huishouden, vlekken op kleding, de tuin, gezondheid en waar je eigenlijk niet bij stil staat. Echt super handig voor als je iets niet weet en je wilt graag weten hoe je het kan oplossen. De website waar ik het over heb is Oma Weet Raad. Omdat hier zo veel verschillende onderwerpen opstaan kijk ik ook wel eens of ze mij ook echt kunnen helpen, of ik mensen kan helpen.


Heb jij ook van die website´s die je helpen met problemen? En welke zijn dat dan?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97