donderdag 24 november 2016

Mijn favoriete ... Thee smaken van het moment.

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete thee smaken. Want ik drink vaak thee. Ik hou van thee kan je eigenlijk zeggen. Ik heb op het moment 4 favoriete smaken op het moment. Ik ga jullie vertellen welke het zijn en waarom.

1. Zoethout thee.

Ik hou heel erg van zoethout thee. Dit is eigenlijk altijd al wat ik lekker heb gevonden, zo lang als ik mij kan herinneren. En waarom weet ik eigenlijk niet.

2. Sterremunt thee.

Sterremunt vind ik ook heel lang lekker. Vooral als ik niet helemaal fit ben. Het is lekker fris, het helpt tegen buikpijn en keelpijn (bij mij dan). Dus wanneer ik mij minder lekker voel kan je mij daar blij mee maken.

Het zijn niet alle thee´tjes waar ik over schrijf vandaag, maar het is thee ;)

3. Appeltaart thee.

Op dit moment vind ik appeltaart thee erg lekker. Het wordt weer kouder buiten en ik vindt dit een thee die bij dit weer vindt passen. Naast dat thee altijd warm is omdat het natuurlijk kookt, maar het smaakje is ook lekker warm. Ook smaakt het lekker naar appeltaart, dat neemt een klein beetje de trek naar appeltaart.

4. Winter glow thee.

Winter glow is op dit moment ook een lekker warm smaakje zo met het weer wat kouder wordt. De frisse thee´tjes worden ingeleverd bij mij voor warme smaakjes. Winter glow, is gewoon een lekker warm smaakje wat mij van binnen lekker warm maakt. Ik weet niet hoe ik de smaak moet omschrijven, maar gewoon lekker.

Dit zijn mijn favoriete thee op dit moment.

Wat zijn jou favorieten thee smaken van dit moment?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97