dinsdag 1 november 2016

Ode aan Netflix!

Hoi allemaal!

Ik heb de afgelopen maanden wat problemen gehad met betalen door dat ik problemen had met mijn simkaartje. Hier door kon ik onder andere Netflix niet betalen. Vorige week had ik eindelijk geld genoeg om het te laten afschrijven. Maar omdat ik dacht dat het toen gelijk goed zat en weer alles kon kijken. Helaas voor mij was dat niet zo. Dus ik dacht, ik ga even kijken op de website van Netflix hoe het nu precies zit. Nu kon ik er niks van op hun site vinden en kon ik chatten. Dat heb ik zondag ook gedaan, en wat was het nu, het zou dus nog 10 werkdagen duren voor dat ik kon gaan kijken. Maar ik heb afgelopen zondag gewoon een maand gratis gekregen omdat er wat bij mis ging met betalen en zij blijkbaar ook een fout hadden gemaakt. Hoe cool is dat?


Het ging eigenlijk heel snel. Met een uurtje chatten kon ik weer op Netflix! Ik ben zo blij! Lekker weer series en films kijken! Ik ben zo blij met de werknemer die me toen heeft geholpen. Dus als hij dit leest, HARTSTIKKE BEDANKT!

Wat is jullie favo serie?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97