dinsdag 15 november 2016

Ontspanning | Healthy Lifestyle

Hoi allemaal!

Ik heb het er volgens mij wel eens over gehad bij de To School serie, ontspannen. Maar dat hoort ook zeker bij een Healthy Lifestyle! Want hoe ontspanner jij bent, hoe meer je lichaam ook aankan. Met sporten, eten en zeker ook afvallen! Maar weet dan ook dat het ongedwongen ontspanning moet zijn. Als je namelijk van je zelf persee moet ontspannen rust je nooit uit zoals je wel zou doen als ongedwongen ontspanning. Er zijn zoveel manieren om lekker te ontspannen, en voor iedereen is dit dan ook anders natuurlijk! Voor mij is ontspannen zoals ik laatst in een blog beschreef (de link) gewoon met cola, chips en een serie van Netflix.

Het kan natuurlijk ook zo voor jou zijn dat je met een vriendin naar de sauna gaat, een boswandeling met daarna een lekkere kop warme chocolademelk (wat nu zo lekker is in de herfst en de winter), een concert van je favoriete band bijwonen, koken, shoppen, een stuk fietsen in de natuur of op plekken waar jij je fijn voelt, knuffelen met je huisdier als je die hebt natuurlijk, een strandwandeling maken en ga zo nog maar even door! Je kan zoveel dingen doen om lekker te kunnen ontspannen. Ik ontspan en geniet het meest in de vakantie, omdat ik dan niet zoveel aan mijn hoofd heb als in een school en werk week.


Kortom, niet alleen tijdens bijvoorbeeld school of werk moet je af en toe zo je rust pakken, maar ook gewoon in het dagelijkse leven, want dan gaan veel dingen makkelijker óf je leven voelt even stukken beter omdat alles gaat zoals jij wilt.

Hoe ontspan jij altijd het beste?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97