donderdag 10 november 2016

Recepten zoeken

Hoi allemaal!

Weten jullie nog, vorige week of twee weken geleden had ik een blog geplaatst of ik mee zou doen met een bakwedstrijd. Sinds dien ben ik vindt ik het helemaal leuk om recepten op te zoeken. Omdat ik het leuk vind om al die lekkere dingetjes op plaatjes kan zien. Maar ook omdat ik dan allemaal lekkere dingen kan gaan maken. Als dat mag van mijn ouders natuurlijk ;)! Vaak loopt het water dan al bij mij in de mond. Maar ja, helaas kan ik niet altijd iets maken.


Ik ben dus vooral opzoek naar lekkere recepten. Ik wil dit ook nog op een USB stick gaan zetten zodat ik het gewoon lekker kan gaan koken en bakken. Daar vindt ik altijd leuk!

Houden jullie ook zo van koken en bakken?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97