zaterdag 12 november 2016

Sinterklaas | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag is sinterklaas in Nederland aan gekomen. Hebben jullie ook naar de sinterklaas intocht gekeken? Ik heb daarom voor jullie deze tag. Hij staat al heel lang in gepland (hij is geschreven op 8 -6-2016). Ik wens jullie alvast heel veel plezier met lezen!

1. Ga je naar een intocht? Ja, naar die bij mij in het dorp. Die was meestal een week later gehouden dan op televisie.
2. Schoen zetten, hoe vaak? 1 keer in de week. Op woensdag.
3. Zelf pepernoten bakken? Ja, we proberen het wel.
4. Wat staat er op je verlanglijstje? Pff, lastige vraag hoor. Ik denk toch onderbroeken en sokken. Die komen altijd goed uit.
5. Versier jij je huis met Sinterklaasversiering? Nee, dat vinden we toch net iets te ver gaan.
6. Wat is je favoriete Sinterklaaslekkernij? Chocolade kruidnoten.
7. Welke chocoladeletters koop je? X A R I F A. Gewoon mijn naam. Misschien ga ik ook wel X A A R S W E R E L D kopen.
8. Sinterklaasfeestje, zelf organiseren of bezoeken? Zelf organiseren. Iedereen komt maar lekker naar mij toe.
9. Welk Sinterklaasliedje werd er bij jou het meest gezongen? Sinterklaas Kapoentje, dit liedje vinden we ook wel grappig. Slot Marsepeinstein.
10. Schrijf je Sinterklaasgedichten? Nee, die haal ik gewoon van internet.
11. Sinterklaas doet zijn inkopen het hele jaar door, vlak voor of tijdens Sinterklaas? Vlak voor. En dan gewoon bij de HEMA.
12. Samen met de kids Sinterklaasknutselwerkjes maken? Nee hoor, ik heb geen kinderen. Of met de scouting misschien en op stage.
13. Vind je cadeautjes inpakken leuk? Nee, ik vind het er nooit uitzien als ik het inpak...
14. Met wie vier je pakjesavond? Mijn ouders en mijn opa en oma van mama's kant.
15. Waar kan Sinterklaas de leukste schoencadeautjes kopen? Gewoon bij de Hema. Dan vind ik het goed.
17. Wat is je leukste herinnering aan Sinterklaas? Dat het een gezellige dag is.
18. Het Sinterklaasfeest moet een traditie blijven? Ja!!! Alles moet gewoon blijven zo als het is.
19. Wat vind je leuker, Sinterklaas of Kerst? Sinterklaas. Dan kan je tenminste gewoon lopen. Met kerst zit je zo lang aan tafel.
20. Ben je blij als het 6 december is? Elke dag van het jaar vindt ik het wel best.

Wat doen jullie aan Sinterklaas?

Wil je dat ik meer tags invul? Kijk dan op: Tags.


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.