vrijdag 4 november 2016

Weekend!

Hoi allemaal!

Het is eindelijk weekend! Of tenminste, voor de meeste dan. Ik hoefde alleen woensdag naar mijn profielplek, dat is een soort van vrijwilligerswerk maar dan op voorbereiding op stage wat straks halverwege het schooljaar gaat plaats vinden. Maar voor de rest was ik gewoon vrij. Ik hoefde helemaal niet naar school!

Dus ik heb de hele week eigenlijk gewoon vrij gehad en lekker rustig aan gedaan. Maar mijn vader, moeder en broertje moesten gewoon de hele week naar school of werk. Dus ik was vaak alleen thuis. Maar dat maakt niet uit, want ik heb veel dingen gedaan, maar ik vindt het wel gezellig dat iedereen bij mij thuis weekend heeft, want dan kunnen we gezellig allemaal dingen doen. En is iedereen fijn thuis!


Ik hou er van als iedereen bij elkaar is. Dan vindt ik het altijd erg gezellig en doen we leuke dingen.

Houden jullie ook zo van weekend?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97