zaterdag 24 december 2016

All i need is love kerstspecial

Hoi allemaal!

Fijne kerstavond! Hebben jullie leuke kerst cadeaus gehad? Ik wel! Ik heb sterretjes oorbellen gehad. Ik heb die zelf gekocht, omdat ik wist dat ik ze heel graag wou hebben. Daarom heb ik ze gewoon gekocht voor onder de kerstboom. Zo dat ik wist wat ik zou krijgen wat ik echt graag wil hebben.

Nu zit ik lekker de All I Need Is Love kerstspecial te kijken. Samen met mijn ouders en broertje. Lekker zwijmelen en huilen om al die families bij elkaar te zien komen. Wat er altijd erg leuk is om te zien hoe dat gebeurt.

Morgen komen er twee blogs online! Een om 12:00 en een om 19:30.

Fijne kerst!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97