dinsdag 20 december 2016

Gek weer!

Hoi allemaal!

Het is zo hier in Nederland zulk gek weer! Op het moment is het heel erg koud buiten. Aan de grond is het nu bij mijn woonplaats -2,4 graden, dat is dus onder de 1,5 meter. Vanaf 1,5 meter is de tempratuur -1,9, en voor ons gevoel is het 4,4 graden onder 0. Het dus best wel koud. En vanaf morgen word het alleen maar warmer! Wij hebben helaas geen witte kerstmis šŸ˜­. Alweer niet. Het is al 6 jaar geleden hoorde ik gister in het nieuws dat we in Nederland geen witte kerst hebben gehad.

Ik weet niet wat ik aan moet met mijn kleren, dan is het weer koud, dan is het weer warm, kortom je weet het gewoon niet.



Wat vinden jullie leuker? Sneeuw of geen sneeuw met kerstmis.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97