donderdag 29 december 2016

Hoe zit het met mijn goede voornemens?

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen hoe het zit met mijn voornemens van 2016... Zijn ze allemaal uitgekomen? Of zijn ze juist niet uit gekomen, hoe zit het nu precies?

Ik zal jullie vertellen wat mijn voornemens van 2016 zijn (want 2016 duurt nog 2 dagen natuurlijk!):

  • Het blijven volhouden met elke dag medicijnen nemen.
  • Naar de kapper.
  • Minimaal 1 blog per dag.
  • Op mijn eetpatroon te letten.
  • Meer water te drinken, dan meer sapjes.
  • Langer met deze mobiel te doen dan een jaar.
  • Mijn opleiding halen.
  • De goede opleiding voor volgend schooljaar te kiezen.
  • Geocache records te verbreken.
Helaas is niet alles gelukt. Sommige waren misschien wat onhaalbaar, niet realistisch. Maar aan de andere kant, sommige zijn mij juist heel goed gelukt! Die waren realistisch, dat lukt gewoon, ook heel positief!



Oke, we gaan even het rijtje af.

Het blijven volhouden om elke dag medicijnen te nemen. Gelukt! Heel soms ben ik ze vergeten, maar als ik zo terug blik op het afgelopen jaar kan je het eigenlijk verwaarlozen wat ik vergeten ben. Zelfs op vakantie is het gelukt!

Naar de kapper gaan. Check, ik heb zelfs mijn haar gedoneerd begin van het jaar! Hoe cool is dat!

Minimaal 1 blog per dag schrijven. Helaas, niet gelukt. Soms had ik het zo druk, had ik geen inspiratie of was ik ziek. Op dat soort momenten heb ik geen blog staan of kon ik gewoon niet bloggen. Heel irritant, maar ik neem zeker dit voornemen mee naar 2017!

Op mijn eetpatroon te letten. Dat gaat steeds beter, in de winter vind ik het vooral lastig om minder te snoepen. Dan zijn er wat meer feestdagen die er aan komen waar door ik het lastig vind om dingen te laten liggen. Zoals kruidnootjes, speculaasbrokken, kerstkransen en ga zo maar even door.

Meer water te drinken dan sapjes. Ja zeker, dat is gelukt! Ik hoorde laatst dat ik misschien wel iets te veel water drink, want ik moet te vaak volgens leraren naar de wc ;)!

Langer met een mobiel doen dan een jaar. Op zich is dat gelukt. Ik heb in augustus een iPhone gekocht, helaas doet hij het nog niet zoals ik het wil. Maar misschien gaat dat ooit wel eens lukken.

Mijn opleiding halen. Ja dat is ook gelukt. Ik heb niveau 1 gehaald. Ik mag me officieel zorghulp noemen!

De goede opleiding voor volgend jaar kiezen. Ja dat is zeker gelukt. Ik doe de opleiding Dienstverlening/Helpende Zorg en Welzijn. Op niveau 2.

Geocaching records verbreken. Helaas is dat niet gelukt. Dit jaar zijn we ook niet heel actief geweest op het gebied van geocaching. Helaas.

Ik ben nog veel aan het na denken over wat ik zal doen volgend jaar als goede voornemens.

Wat zijn jou goede voornemens van 2017?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97