zaterdag 10 december 2016

Kerstmis in aantocht

Hoi allemaal!

Nu sinterklaas voorbij is, is het alweer bijna kerst! Je hebt het misschien al voorbij zien komen op Instagram, Facebook & Twitter, maar ik ben al een paar keer naar kerstshows geweest. Ik vindt dat heel leuk om te zien! Hoe die tuincentra allemaal mooie kerstdorpen maken, en hoe ze alles met kerst aankleden. Ik vindt het allemaal heel gezellig! Ook wordt ik er altijd heel vrolijk van. Al die mooie dingen die je te zien krijgt. Daarom heb ik hier een paar mooie foto's voor jullie, waar ik heel trots op ben!














Dit zijn een aantal foto's die ik bij verschillende tuincentra gemaakt heb. Dit zijn de Intratuin in Zoetemeer/Pijnacker en Zevenhuizen. Bij meer kerstshow's zijn we nog niet geweest in 2016. Misschien dat we dat nog wel gaan doen.

Wat vinden jullie van kerstmis?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97