donderdag 15 december 2016

Mijn 5 favoriete... bloggers!

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik schrijven over de 5 blogs die ik graag lees. Dus 'Mijn 5 favoriete...' Of bij sommige eigenlijk wel las, want daar word niet meer op geschreven. Wat ik jammer vindt, maar ik denk toch dat ik er wel nog inspiratie vandaan kan halen.

1. Beautygloss

Ik had het er van de week al even over in Mijn 5 favoriete... Youtubers. Beautygloss. Ze begon met bloggen, waarna het Youtube ook kwam kijken. En nu omdat Youtube zo goed loopt en ze part-time wil gaan werken blijft haar blog in de lucht, alleen er worden geen nieuwe blogposts meer geplaatst.

Dit is de link naar de blog: Beautygloss

2. Het beauty archief

Ook had ik het over het beauty archief in Mijn 5 favoriete... Youtubers. Ze blogt al een tijd niet meer, maar toch heeft ze leuke dingen waar op geplaatst heeft. En ik kan er nog wat mee. Dus wie weet dat ik nog wel vaker over haar zal schrijven.

Dit is de link naar de blog: Het Beauty Archief

3. Rutger bakt

Rutger bakt is ook een hele leuke blog over bakken. Iets waar ik ook heel erg van hou! Zoals jullie misschien al wel weten šŸ˜‰. Ik volg hem dan ook erg graag. Ook is het de eerste winnaar van Heel Holland Bakt. Dus dat is dan ook leuk om te zien,

Dit is de link naar de blog: Rutger Bakt

4. Overblijf knutsels.

Ik doe er nog niet heel veel mee, maar in de toekomst kan dit natuurlijk heel erg handig zijn! Dit is voor de tussen schoolse opvang bedoeld, maar ook leuk om zo met de kinderen te doen als je thuis bent!

Dit is de link naar de blog: Overblijf knutsels

5. A Cup of Life

A Cup of Life is een DIY blog met veel leuke blogpotst. Waar fanatiek op geblogd wordt. Ik vind het altijd leuk weg te lezen en dat het vrolijk wordt geschreven! Er komen DIY, leuke verhalen over het leven en lekkere recepten op de website!

Dit is de link naar de blog: A Cup of Life

Dit zijn mijn favoriete blogs! Niet op allemaal wordt weer geschreven, maar het wel een bron van inspiratie!

Wat is jou favoriete blog?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97