zaterdag 17 december 2016

Mijn 5 favoriete... Kerstfilms

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn favoriete kerstfilms zijn. Ik noem ze alle 5 voor jullie! Ik vertel natuurlijk niet hoe het afloopt. Het is volgende week pas kerst, maar komende week komen er veel films op televisie voor de kerst.

1. Matilda

Ik vind Mathilda een hele leuk film omdat het hier gaat verwaarlozing thuis. Uit eindelijk komt haar lerares er achter, omdat Mathilda zich van alles aangeleerd heeft en dus slimmer is voor haar leeftijd dan andere. Uit eindelijk gebeurt er van alles in haar leven.

2. Home Alone 1

Home Alone is ook een film die ik graag kijk met kerstmis kijk. Het is gewoon een grappige film. Het gaat over een jongetje die thuis wordt vergeten. Zijn ouders, broers en zussen doen er alles aan om weer zo snel mogelijk naar huis te gaan. Maar onder tussen zijn er 2 inbrekers die er proberen in te breken. Wat de leukste dingetjes oplevert.



3. The Polar Express

Ik vind de The Polar Express ook een hele leuke film. Allemaal kinderen mogen meer naar de kerstman. Er is een jongetje dat zijn kaartje kwijt raakt, dus eigenlijk niet meer mee kan omdat ze met de trein gaan.

4. Minoes

Deze film gaat over een kat die een mevrouw wordt. Maar ze kan nog altijd met katten met katten praten. Als ze dan met Tibbe, een mislukte journalist tegen komt wordt ze verliefd op hem. Maar omdat ze nog steeds met katten kan praten kan ze alle nieuwtjes aan Tibbe vertellen waardoor het uit eindelijk een succes wordt.

5. Scrooge.

Scrooge krijgt de avond/nacht voor kerstmis 3 geesten op bezoek. Een van het verleden, een van het heden en een van de toekomst. Wat uit eindelijk zijn doorslag geeft hoe hij zich gaat gedragen in de toekomst.

Wat is jullie favoriete kerstfilm?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97