donderdag 8 december 2016

Mijn favoriete plekjes in huis

Hoi allemaal!

Ik laat jullie zien wat mijn favoriete plekjes zijn in het huis waar ik woon met mijn ouders en broertje.



Dit is mijn eerste favoriet. Ik zit het liefst lekker onder een dekentje tegen twee kussens aan een van de Netflix serie's die ik het liefst kijk.


Ook sta ik graag onder de douche, gewoon even lekker aan niks denken. En als ik verkouden ben of last van mijn astma komt alles lekker los en is dat fijn zodat ik weer even vrij kan ademen.


In de zomer zit ik heel graag lekker buiten. Als het weer hier in Nederland tenminste het toe laat. Dan zit ik graag op die blauwe stoel aan de andere kant van de tafel. Helaas is het nu te koud om buiten te gaan zitten.


En in de winter en ik ben beneden zit ik het liefst op de bank, s'avonds het liefste onder een dekentje in mijn pyjama.

Dit zijn mijn favoriete plekjes in huis.

Wat is jou favoriete plekje in huis?

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97