donderdag 1 december 2016

Netflix serie's die ik kijk!

Hoi allemaal!

Gister was ik helemaal vergeten om een blog voor jullie te schrijven! Sorry daarvoor!

Vandaag laat ik jullie zien welke 3 serie's ik op Netflix aan het kijken ben.

1. Gossip Girl

Ik vindt dit een hele leuke serie om naar te kijken. Gossip Girl gaat over  tieners die leven in de Upper East Side van New York City. Terwijl ze op het punt staan naar de meest belangrijke universteiten te gaan, zien ze wat geld, seks en drugs.

2. H2O Just add water

Rikki, Cleo en Emma maken een ritje met een boot en komen op openn zee zonder brandstof te zitten. Ze besluiten om naar Mako eiland te peddelen. Om een signaal op Emma's haar mobiel moeten ze naar een hoger gelegen plek. Als ze op rotsen staan glijd Cleo opeens naar beneden. Emma en Rikki komen kijken hoe het met Cleo gaat en gaan ook naar beneden. Ze komen op een magische plek. Emma gaat kijken of er een uitgang is. Wat ook zo is. Maar als Emma terug komt en de maan op de meiden schijnt als ze in het water liggen begint het water in eens te bubbelen en geeft magische gele lichtballen af te geven. Als ze door de uitgang zijn worden ze door de lokale waterpolitie gevonden. Wanneer ze dan weer met water in raakring komen worden ze in eens een zeemeerminnen veranderen. 

3. Winx club

Winx club gaat over Stella, Bloom, Flora, Musa en Techna die met ze vijven een fee willen worden. Dit gebeurt allemaal in Magix, een andere dementie. Ze zitten op de school Alfea waar ze alle dingen leren om fee te worden.

Deze serie's ben ik op het moment aan het kijken. Ik vindt ze alle drie heel leuk en ook grappig om te kijken omdat ze alle drie over wat anders gaan.


Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97