zaterdag 31 december 2016

Oud/nieuwjaar tag

Hoi allemaal!

Afgelopen zondag had ik nog een Christmas Tag voor jullie, en nu is het tijd voor een oud/nieuwjaar tag. Wat ik in 2016 zo bijzonder vind het afgelopen jaar. Veel plezier met lezen!

Wat heb je in 2016 gedaan dat je nog nooit eerder hebt gedaan?

Dit vindt ik eigenlijk een best lastige vraag om te beantwoorden. Omdat ik het me eigenlijk niet kan bedenken. Want ik heb zo veel gedaan waar ik nu eigenlijk best wel trots op ben. Zoals bijvoorbeeld dat ik naar de longarts ben gegaan (oké op aanraden  van de huisarts, maar toch vindt ik het best bijzonder dat ik het gewoon heb gedaan). Maar ik ben ook begonnen met rijlessen, wat ik ook best leuk vindt. En natuurlijk mijn haar zo afknippen voor het goede doel blijft mij altijd bij.

Welke landen heb je het afgelopen jaar bezocht?

België, Duitsland en Frankrijk. We zijn op vakantie geweest in België, vlak bij de Franse grens, dus toen we boodschappen gedaan in Frankrijk. En we zijn bij het drie landenpunt van Nederland, België en Duitsland, dus met 2 of 3 stappen stond je in eens in een ander land. Best bijzonder vindt dat.

Welke gebeurtenissen uit 2016 blijf voor altijd bij je?

Nou dat is bijvoorbeeld mijn eerste rijles, dat ik mijn auto theorie gehaald heb, dat ik niveau 1 gehaald heb, mijn haar afknippen voor het goede doel! Dat was het volgens mij wel.

Waar heb je het meeste geld aan uitgegeven?

Rijlessen, het is best leuk, maar het kost best wel wat geld.

Welk liedje zal jou altijd aan 2016 doen herinneren? 

Ik kan het me niet bedenken eigenlijk. Hoe meer ik er over na denk hoe lastiger het wordt. Misschien dat ik er nog op terug kom.



Waarvan vind je achteraf dat je het meer had moeten doen?

Meer met een bepaalde vriendin afspreken.

Waarvan vind je achteraf dat je het minder had moeten doen?

Op mijn mobiel zitten. Ik zit er te veel op.

Waar hoopte je aan het begin van het jaar op en heb je uit eindelijk ook echt bereikt/gekregen?

Dat ik mijn niveau 1 gehaald heb. Daar ben ik echt blij mee!

En vice versa?

Euh, dat mijn longen in November en December best wel vervelend deden was best wel verveeld, maar ik ben toch gewoon door gegaan.

Welk persoon heb je dit jaar leren kennen waar je heel blij mee bent?

Ja, dat zou ik eigenlijk echt niet weten voor 2016. Ik weet er wel een voor 2015, maar 2016 weet ik echt niet.

Heb je het afgelopen jaar iets geleerd?

Dat ik gewoon van me af moet bijten als ik het ergens niet mee eens ben.

Woon je nog op dezelfde plek als waar je in 2016 begon?

Ja, nog steeds woon ik op het zelfde aders, helaas.

Was 2016 een goed jaar?

Ja, het was een goed jaar.

Heb je goede voornemens?

Ik heb het eigenlijk nog niet echt goed over na gedacht. Ik zal hier in de komende dagen goed over na denken en zal er binnenkort wel een blog over schrijven.

Waar kijk jij het meest naar uit in 2017?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97