woensdag 11 januari 2017

Bekendmaking serie 2017!

Hoi allemaal!

Ik ga vandaag de bekendmaking doen van de serie die veel voor gaat komen in 2017! Hebben jullie al ideeen? Wat voor geks zou ik gaan doen?

Nou dat zal ik jullie vertellen! Dat word de Crazy 44! Ik ga dus 44 gekke dingen doen in 2017, ik hoop het er uit eindelijk dat het er meer gaan worden, maar je weet maar nooit :). Ik denk dat 44 gekke dingen doen al best wel lastig is! Dus ik ga snel op pad om dingen te gaan doen! Gekke dingen dus! Je kan altijd in een reactie zetten, wat voor gekke dingen jij wilt zien! Wat jij nooit zou durven. Ik wil namelijk uit mijn comfort zone stappen, en dus allemaal gekke dingen doen.


Zou jij zo maar 44 gekke dingen gaan doen?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97