dinsdag 10 januari 2017

Een blog tussen door!

Hoi allemaal!

Ik wou even 2 blogs gaan inplannen, eentje voor vanavond en eentje voor morgen avond, en ik zie dat ik er gister een blog ben vergeten te schrijven! Ik zat zo veel in mijn huiswerk dat ik dus helemaal vergeten ben om een blog te schrijven. Dat was helemaal niet de bedoeling! Want ik zat de hele avond, ik wil nog een blog schrijven! Ik had er zo'n zin in! En ik had ook een leuk onderwerp. Ik plan nu de blog die ik gister wou schrijven plan ik in voor morgen avond!

Er komt vanavond en morgen een blog online om 19:30 Nederlandse tijd!

Tot straks!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97