zaterdag 7 januari 2017

Lynn en Dave is weer begonnen!

Hoi allemaal!

Zoals ik jullie wel vaker heb laten lezen, ben ik ooit begonnen met bloggen, over 2 knuffels, Lynn en Dave. Lynn en Dave deden allemaal leuke dingen voor die blog. Maar omdat foto's uploaden niet meer wou lukken was ik er mee gestopt, en ben ik Xaar's Wereld begonnen, omdat ik het bloggen erg miste.

Nu vind ik het leuk om ook weer voor een jongere doelgroep te schrijven, dus ben ik ook weer met Lynn en Dave begonnen! Ik vind dat zo leuk om eigenlijk weer te doen. Toen ik de eerste keer over Lynn en Dave schreef, was dat 3 keer in de week, en ook met meer foto's. Nu ga ik maar een keer in de week over Lynn en Dave schrijven, met 1 foto. Zo heb ik veel om over te schrijven, en kan ik lekker veel verhaaltjes verzinnen bij de foto's, want ik heb veel foto's gemaakt in 2013, 2014 en 2015 dus ik kan over veel schrijven.

Heb jij dus een jonger broertje of zusje, die rond de 10 jaar is? Dan is de blog van Lynn en Dave leuk om te volgen met hun! Hier is de link: Lynn en Dave blog. En ik wens iedereen die een kijkje neemt veel lees plezier! Elke zaterdag om 12:00 Nederlandse tijd komt er een blog online!

Dit zijn Lynn en Dave.

Hebben jullie een blog?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97