maandag 2 januari 2017

Mijn favoriete top 5... Afspeellijsten op Spotify van dit moment!

Hoi allemaal!

Vandaag ga mijn 5 favoriete afspeellijsten op Spotify van dit delen. Ik wens jullie veel lees plezier!

1. Efteling Soundtracks

Ik ben op het moment helemaal gek van de Efteling Soundtracks, alle liedjes van de Efteling vind ik helemaal leuk! Ik word er vrolijk van en ik kan er lekker bij weg dromen.

2. This is: Ariana Grande

Ook luister ik graag naar Ariana Grande, en in de afspeel lijst This is: Ariana Grande hoor je alleen maar muziek van haar. Waar ik ook best wel vrolijk van wordt.


3. Beautynezz Favourits

Ik ben helemaal gek van het YouTube kanaal van Beautynezz, en ze heeft ook haar eigen afspeel lijst op Spotify, dus die luister ik ook regelmatig.

4. Relive Harry Potter

Deze afspeel lijst zet ik ook regelmatig op. Omdat ik de Harry Potter films en boeken heel er leuk vind en de muziek hier van ook dus. Dus ik zet deze ook gewoon lekker op!

5. Lazy Weekend

De laatste alweer. In het weekend zet ik eigenlijk vaak de afspeellijst van Lazy Weekend op. Gewoon omdat ik dan lekker rustig aan doe, en daar past zo'n afspeellijst goed bij! Omdat het lekker rustig is!

Wat is jou favoriete afspeellijst op Spotify?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97