zondag 1 januari 2017

Wat willen jullie graag zien in het nieuwe jaar?

Hoi allemaal!

Gelukkig nieuw jaar! Het is alweer 2017! De tijd gaat best snel, vind ik tenminste. Alweer een jaar aan het bloggen, een jaar veel blog gemaakt, wel 324 met deze mee geteld. Ik heb over van alles wat geschreven. Maar wat zouden jullie graag in 2017 willen zien? Ik ben daar echt benieuwd naar. Want jullie hebben vast leuke, inspirerende ideeën. Je kan aan van alles denken, een challenge, een review van iets wat je maar leuk vindt! Alles kan, en alles mag, ik kan jullie niet beloven dat ik het ook echt ga doen, maar ik doe mijn best om zo veel mogelijk te gaan doen! Ik ga in ieder geval een aantal bedrijven aanschrijven om te kijken of zij open staan in samenwerking met Xaar's Wereld. En misschien zie je dan verschillende dingen voorbij komen!


Ik ben dus opzoek naar leuke, spontane en gekke ideeën! Weet jij iets leuks? Laat het dan in de reactie's weten of stuur een mail naar Xaar's Wereld.

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97