zondag 22 januari 2017

Whoops!

Hoi allemaal!

Helaas heb de afgelopen dagen niks kunnen plaatsen, vrijdag was ik zo moe dat ik op tijd naar bed ging en gister gingen we spontaan uiteten dus vandaar dat ik niks geplaatst heb. Sorry daar voor.

Eigenlijk zou ik een To School blog gaan plaatsen vandaag. Wat natuurlijk ook gewoon de bedoeling was tot vanochtend. Want de dag is wat anders verlopen dan dat we vandaag thuis gepland hadden.

Vanmorgen wou ik namelijk een geurkaarsje aansteken. Die ruikt zo lekker! Dus ik steek een lucifer aan, maar het kopje vliegt zo achter mij oor, en daar ging hij uit. Ik schrok heel erg van het feit dat het kopje van de lucifer zo er af vliegt. Het deed even zeer, waarna het opzich wel weer ging met de pijn, mijn vader kwam even kijken en zei dat het er een beetje rood uitzag. Toen had ik mezelf snel aangekleed. Waarna het toch weer begon te branden achter mijn oor van de lucifer. Ik heb er toen een kou washandje opgedaan. Maar het bleef branden, mijn moeder keek dus even achter mijn oor en zag dat het rood was en het leek of er een blaar achter zat.


Toen na het middag eten hebben we de huisartsenpost even gebeld en kon ik langs komen. Dit hebben we dus gedaan, gelukkig is er niet zo veel ergs aan de hand, de arts heeft er een vettig gaasje achter gedaan en was het goed. Ik moet het gaasje tot morgen laten zitten. Gelukkig is de schrik alweer weg. En gaat het opzich wel goed. Ik ben af en toe na dat we bij de arts zijn geweest wat misselijk. Maar het moet weer goed komen!

Hebben jullie wel eens een brandwond opgelopen? En waardoor?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97