maandag 16 januari 2017

Ziek en veel te doen

Hoi allemaal!

De afgelopen dagen was ik niet heel fit, ook had ik andere afspraken staan waar door ik s' avonds geen energie meer om een blog te schrijven.

Ik vind het zelf ook heel irritant, want ik had graag blogs geschreven. Helaas heb ik de afgelopen week geen foto's gemaakt, omdat ik vorige week al ziek begon te worden en totaal geen energie had om foto's te maken. Ik ga dat vanaf deze week weer gewoon doen. Natuurlijk omdat het leuk is! Deze week komt er nog een leuke blog online wat ik het weekend gedaan heb, en ook komt er een shoplog online! Ik weet niet of het deze week gaat gebeuren de shoplog, maar hij zal snel online komen, want ik moet even mijn kamer opruimen om goede foto's te kunnen maken!

Er komt nog veel aan dus. Ik heb er veel zin in om veel blogs te kunnen gaan schrijven!


Wat voor leuke dingen hebben jullie in het weekend gedaan?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97