woensdag 22 februari 2017

Eigen domein staat online!

Hoi allemaal!

Vanaf vandaag kan je mijn blog onder mijn eigen domeinnaam vinden! Je kan zowel via Blogspot als via www.xaarwereld.com vinden. Het klopt dat het zonder is bij Xaar en Wereld omdat jullie me ookal zo vinden sinds ik bij blogspot zit. Dus vandaar dat ik het zo ook doe met mijn eigen domeinnaam.

Ik ben echt blij dat het zo is gelopen! Want ik kan nu ook meer benaderd worden door bedrijven om jullie te informeren over fijne producten die ik zelf ook zou gaan gebruiken. Dus ik kan vanaf nu jullie ook gaan informeren over fijne producten!

Jullie kunnen dus misschien wel veel meer producten of DIY's gaan verwachten. We gaan het afwachten!


Hebben jullie je eigen blog? Zo ja, wat is jou blog-url?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.