dinsdag 14 februari 2017

Het zen momentje | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie! Het gaat over zen momentje op de dag! Het zijn 10 vragen over hoe ik mij voel als ik helemaal zen wordt!

1. Wat is je favoriete zen momentje van de dag?

's avonds voor het slapen gaan, dan wordt ik lekker rustig.

2. Wanneer ben jij het meest rustig?

Als ik thuis kom uit school.

3. Hoe wordt je rustig?

Door lekker te wandelen, te fietsen, eigenlijk alles wat in de buitenlucht is wordt ik lekker rustig.

4. Yoga of meditatie?

Geen van beide, haha! Ik wordt er alleen maar onrustig van

5. Wat is je favoriete locatie om lekker 'zen' te worden?

Langs het water of in het bos, het maakt eigenlijk niet uit!



6. Zweverig of down to earth?

Down to earth! Gewoon lekker het leven leven zoals het moet.

7. Een 'zen' gevoel geeft me...?

Als ik lekker in buitenlucht wordt ik al zen!

8. Wat is jou super 'zen' tip?

Doe waar je vrolijk van wordt, als jou dat rust geeft is het helemaal goed!

9. Van welke muziek wordt jij helemaal rustig?

Van Efteling muziek, het is mooi, en je kan er vaak lekker bij weg dromen.

10. Van welke workout kom je in staat van 'zen'?

Dat is toch weer wandelen of fietsen, omdat ik daar lekker kan na denken over de dag, het leven en hoe ik alles wil aanpakken.

Dit is hoe ik zen wordt. Gewoon lekker naar buiten en frisse lucht is fijn.

Hier komt de tag vandaan: 'Het zen momentje'.

Wat is jullie zen momentje van de dag?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.