maandag 6 februari 2017

Ik werd blij van in januari van...

Hoi allemaal!

Het is eindelijk weer eens tijd voor een blog! Het hele weekend kriebelde het al, maar helaas is het niet gelukt om in het weekend te bloggen. Helaas.

Ook is het me niet gelukt om de afgelopen week foto's te maken. Maar ik heb wel een nieuw leuk idee gekregen na het lezen van een andere blog. En dat is waar ik blij van werd in de vorige maand. Dat was natuurlijk januari. Ik wens jullie veel lees plezier!

Happy new year!

In januari is er veel gebeurt, de minder leuke dingen en de leuke dingen (logisch!) De maand januari begon goed met nieuwjaarsdag. Om 00:00 uur Nederlandse tijd heb ik geproost met mijn ouders en broertje, want het was nieuw jaar! Daarna hebben we wat vuurwerk afgestoken en zijn we lekker gaan slapen.

Nieuwe voornemens proberen te bedenken

Ik heb ik natuurlijk weer na gedacht over de goede voornemens, wat leuk was om te doen. Helaas heb ik geen voornemens kunnen bedenken die voor mij gaan gelden in 2017, jammer, maar ik vond het leuk om het te bedenken!


Goede longinhoud

Ik ben in de maand januari ook voor een longfunctie test naar het ziekenhuis geweest. Waar ik te horen heb gekregen dat voor iemand die astma heeft een goede longinhoud heb. Waar ik enorm blij mee ben natuurlijk!

Goede cijfers voor rekenen

Het laatste is dat ik te horen heb gekregen dat ik goede cijfers voor rekenen heb en dat ik er voor geen bij les nodig heb. Kortom ook erg fijn nieuws! Want rekenen is niet mijn sterkste vak!

In wat voor vak ben jij niet goed op school?


Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97