woensdag 1 februari 2017

Nieuwe boeken besteld

Hoi allemaal!

Ken je dat gevoel? Wanneer je boeken of iets anders hebt gekocht, online of in de winkel, dat je het liefst er de hele dag mee wil spelen of lezen? Daar heb ik nu heel erg last van. Ik heb zaterdag 3 boeken besteld. En ik wil ze alle 3 heel graag lezen. Dus ik zit nu op zo ongeveer elk vrij moment van de dag zit te lezen. Zo niet, dan ben ik op school, aan het werk, eten/drinken, op de wc of een blog aan het schrijven.

Ik ben van plan om van alle 3 de boeken een review te gaan schrijven. In het eerste boek ben ik al over de helft. En ik kan zeggen dat ik het een heel inspirerend boek vind! Ik verklap nog niet waar het over gaat, maar dat gaan jullie snel lezen denk ik zo.


Dit is het boek wat ik momenteel aan het lezen ben en zaterdag besteld heb (Niet wat jij denkt van Jiami Jongeman). Deze foto heb ik speciaal gemaakt voor een win actie. Nu maar hopen dat ik win natuurlijk :)!

Wat voor boeken lezen jullie het liefste?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97