zondag 12 februari 2017

Scouting weekend

Hoi allemaal!

Ik heb gister en vandaag een scouting weekend gehad. We bleven met de bevers (de kinderen 5 - 7 jaar) samen met de papa's slapen op het clubhuis! Het was heel gezellig! We hebben van alles gedaan wat met Koning Winter te maken had. Een speurtocht in de sneeuw; ijsblokjes sjoelen; marshmallows roosten boven een kampvuur; iglo's maken van suikerklontjes; zelf sneeuwvlokken maken en als klapper op de vuurpijl konden we ook nog eens echt een sneeuwpop maken en een sneeuwballen gevecht houden, want er lag genoeg sneeuw voor het hele weekend! Het was super gezellig met alle bevers en papa's!


Helaas smolt alle sneeuw best wel snel, omdat het weer snel boven de 0 graden was. Ik ben nu best wel moe, en ga vanavond op tijd slapen!

Hoe was jullie weekend?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.