dinsdag 28 februari 2017

Vakantie

Hoi allemaal!

Het is eindelijk vakantie! Nou ja, gister was het de eerste vakantie dag. Maar wat is het lekker! Uitslapen, lekker rustig wakker worden, dingen die niet persee moeten en wel mogen. Nou, het enige dat moet is folders lopen/invouwen en natuurlijk voor jullie bloggen. Maar ik kan van alles voor jullie inplannen, zodat ik s' avonds bijvoorbeeld een film via Netflix kan kijken.



Ik was eerlijk gezegd wel toe aan vakantie. Ik was al een tijdje moe, sneller verkouden dan anders, kortom tijd voor vakantie. Gewoon lekker rustig aan doen. Ik wil deze vakantie in ieder geval lekker foto's maken voor Xaar's Wereld, maar ook gewoon voor mezelf. Er komen al veel bloemetjes op, en daar wil ik foto's van gaan maken. Maar ook van andere dingen zoals bijvoorbeeld de lucht, want dat is ook mooi met telkens andere wolken. Dat is voor mij ook ontspanning, foto's maken.

Hebben jullie ook vakantie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.