zaterdag 4 maart 2017

Hier werd ik blij van in Februari

Hoi allemaal!

Vandaag ik heb ik weer een blog waar ik blij van werd in Februari. Het is was wel een volle maand, vooral in het weekend. Maar het was wel gezellig!

Ik heb veel gelezen in afgelopen maand gelezen. Niet dit boek, ik geloof dat ik deze in januari heb uit gelezen, maar ik heb wel andere boeken gelezen die ook mooi waren!


Ook is in februari mijn eigen domein naam Xaar's Wereld online gekomen, die al veel bekeken word! Daar ben ik blij mee, want dan heb ik hem niet voor niks gekocht!



Ik heb ook weer lekker veel kaartjes verstuurd! Voor Postcrossing! Dat vond ik heel leuk!


Ik mocht mijn eigen fotoboek ontwerpen. Wat ik heel leuk vond om te doen!


Ook heb ik een laptop gekocht voor onder andere mijn blog! Leuk!


En ik werd blij van de vakantie die ik had! Een weekje lekker rustig aan doen! Ik heb daar de afgelopen week heel erg van genoten!


Dit is waar ik blij van werd in Februari!

Waar werden jullie blij van in in februari?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.