maandag 20 maart 2017

Mijn week 11

Hoi allemaal!

Ik heb weer veel gedaan de afgelopen week! Dus laten we snel beginnen met deze week!


Het was natuurlijk weer maandag, maar vorige week had ik erge moeite met de maandag. Ik had er helemaal geen zin in.


Dinsdag scheen het zonnetje lekker! Ik moest weer werken, dus het was geen straf om te werken in ieder geval!


Woensdag was het tijd om te stemmen! Dat heb ik natuurlijk ook gedaan! En natuurlijk moest ik mijn Identiteits-bewijs meenemen met de stempas die ik had gekregen!



Donderdag voelde ik mee niet zo heel fit, ik was best wel moe, en had last van mijn ribben/spieren.


Vrijdag ben ik naar mijn vriendin geweest. En ik moest met de trein naar haar toe. Het was gelukkig niet ver, dus ben ik na schooltijd gelijk naar haar toe gegaan.


Zaterdag was het weer lekker regenachtig weer. Ik ben in de regen samen met mijn moeder Ipse de Brugge geweest voor de open dag. En daarna ben ik alleen naar een housewarming geweest. Toen ik weer thuis kwam hebben we avond gegeten en Madagascar gekeken. Een leuke dag!


Zondag was het een winderige dag, en heb ik lekker met mijn ouders en broertje gewandeld in de buurt. Ondanks de wind was het een lekkere en fijne wandeling!

Dit was dan alweer mijn week. Hoe was jullie week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.