maandag 27 maart 2017

Mijn week 12

Hoi allemaal!

Het is weer tijd voor 'Mijn week' al weer de 12de keer dat ik 'Mijn week' schrijf! En het lukt steeds beter om het elke week te schrijven ;)! Laten we snel beginnen!


Het was eigenlijk de hele week lekker weer. Het zonnetje deed goed zijn best! Daarom was het maandag geen straf om folders weg te lopen.


Dinsdag had ik weer rijles. Even een uurtje fijn gereden, en lekker veel geleerd!


Woensdag had ik een drukke dag. Ik heb de hele dag stage gelopen. Waardoor ik 's avonds heel erg moe was en lekker op tijd ging.


Donderdag was het gewoon weer tijd voor school. Ik had tot 13:15 les en daarna kon ik lekker buiten zitten.


Ook vrijdag had ik een dagje school, en daarna heb ik lekker gewerkt.


Zaterdag was het tijd voor de Scouting. Weer kinderen geholpen met knutselen, en een fijne ochtend te hebben.


Zondag heb ik weer veel folders ingevouwen. Omdat het het weekend zulk lekker weer was heb ik veel buiten gezeten en had ik heel veel om in te vouwen.

Dit was mijn week. Het was een fijne week!

Hoe was jullie week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.