donderdag 2 maart 2017

The Instagram tag | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een Instagram Tag voor jullie! Ik geef allemaal antwoord geven op de vragen. Bij sommige vragen heb ik de foto's omdat ik ze ook voor mijn blog gebruikt. Maar helaas niet alle, dus daar staat een link bij naar mijn Instagram account!

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Dat het lekker vakantie is...

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT

Dat was een foto van mijn eerste blog:


Wat is je allerleukste foto op Instagram waar jezelf op staat?


Dat vind ik de leuskte foto tot nu toe! De verjaardags must van de kindjes van stage!

Van welke Instagramfoto krijg je ter plekke heimwee?

Helaas lukt het niet om de foto op te slaan. Dus hier is de link om de foto te bekijken. Ik zou zo graag naartoe willen. Het is zo fijn om daar wakker te worden en te ontbijten. Fijn!

Wat is het allerlekkerste gerecht wat je ooit op Instagram hebt gezet?

Hier is is de link. Dit was laatst bij de Griek in Boskoop. Het was zo lekker!

Welke foto kreeg de meeste like's tot nu toe?

Dat was deze foto: daar staan 18 like's op.


Wat is de allerleukste foto die je gemaakt hebt van een (huis)dier?


Dat was deze!

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruik jij het meest?

Ik gebruik helemaal niks. Haha. Ik wil alles zo puur mogelijk houden!

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?

#XaarsWereld #Xaarwereld #Blogger

Dit is mijn Instagram Tag. Meer heb ik helaas niet te delen.

Wat is jullie meest laatst geplaatste foto?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.