dinsdag 25 april 2017

Dagje Intratuin

Hoi allemaal!

Zondag zijn we naar de Intratuin geweest. Dat was heel gezellig. Kijken naar de plantjes, dingen voor in je tuin, kijken of er nog zaadjes voor eetbare dingen of kruiden zijn. Zodat je een eigen moestuin kan maken. We hadden nog het een en ander nodig, dus we konden het direct dat ook direct halen, als je dan toch bij de Intratuin staat! Zo hebben we dus weer wat zaadjes voor onze moestuin gehaald, potgrond ook hebben we nog een hanger voor in de tuin gehaald. Natuurlijk kon ik het niet laten om bij de Intratuin nog wat foto's te maken. Ik wou wat oefenen. Helaas is er ergens wat mis gegaan, en kan ik de foto's niet aan jullie laten zien die ik in de Intratuin gemaakt heb.

Toen we thuis kwamen, heb ik gelijk drie kaktussen overgepoot naar een grote pot, gelukkig heb ik daar wel een foto van, en kan ik jullie die wel laten zien!



Nu staan de kaktussen gezellig op mijn bureau, en ben ik er lekker van aan het genieten, wanneer ik voor jullie een artikel aan het schrijven ben. Net als nu kijk ik er naar, en wordt ik er helemaal blij van!

Hebben jullie ook iets van bloemen of kaktussen op jullie kamer?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97