woensdag 5 april 2017

Deadline's halen

Hoi allemaal!

Het is bij mij op school weer de tijd om van alles in te leveren. Allemaal opdrachten die we de afgelopen weken hebben gehad. En ook voor de standaard vakken die we het hele jaar door hebben moeten we als klas ook weer allemaal af hebben. Dat is best wel even een werk om allemaal te doen. Sommige vakken zijn meer werk dan de ander. En sommige vakken zijn ook meer werk dan de ander. Gelukkig kan ik het afwisselen met elkaar zo dat niet alles op een dag hoef te doen.

Ook heb ik weer veel gepland voor dit keer. Zo kan ik beetje bij beetje het allemaal afkrijgen en heb ik het juiste overzicht van wat ik nog allemaal moet doen voor de periode dat alles af moet. Volgende week vrijdag moet alles ingeleverd zijn. En bij mij zijn er twee vakken waar ik echt nog genoeg tijd helaas moet in steken. Dat is rekenen, wat ik lastig vindt om te doen, en waar ook het meeste tijd van gaat inzitten en Nederland moet af. Dit zal waarschijnlijk sneller af zijn dan rekenen omdat ik Nederlands beter begrijp.

Dit is een oude planning. Inmiddels ben ik mijn planningen anders gaan doen.
Ik ga hier nog een blog over schrijven voor jullie. Die zal ergens volgende week online komen.

Omdat ik nog vandaag nog niks gedaan heb aan mijn huiswerk ga ik daar snel mee beginnen. En zal ik morgen weer een artikel voor jullie gaan schrijven!

Maken jullie vaak een planning voor jullie huiswerk?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97