zondag 2 april 2017

Gratis treinreizen met het Boekenweekgeschenk | Treinreis verslag

Hoi allemaal!

Vandaag was het tijd om te reizen met de trein! Want als je de afgelopen week een boek kocht voor 12,50 euro dan kreeg je een boek mee zodat je die kon lezen, en kon reizen met de trein. Voor helemaal niks! Natuurlijk hebben we daar goed gebruik van gemaakt. Want ik samen met mijn broertje en ouders wouden graag nog wat geocaches rapen in Overijssel, Groningen en Drenthe. Dit doen we niet zo snel met de auto omdat we zelf in Zuid-Holland wonen. En omdat het best wel wat kilometers op een dag zijn, dachten we, dat doen we nu gezellig met een dagje met de trein. Hier hebben we weer veel mensen ontmoet, mee gepraat of gewoon stiekem naar gekeken. We hebben alle geocaches die we wouden vinden hebben we gevonden en ook hebben we een fijn dagje gereisd. We hebben veel plaatsen gezien. Ik kreeg helemaal het gevoel alsof ik vakantie had. Dat was wel een fijn gevoel.


Dit was bij Groningen. Een erg mooi station. Wat ik aanraad om een keer in het stationsgebouw van binnen een keer te zien als je er dan toch bent ;)!

Wat is jullie mooiste treinreis? Ik denk dat deze van mij wel is. Omdat ik vandaag zoveel van Nederland heb gezien. Maar natuurlijk niet alles.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.