zondag 9 april 2017

Ik ga een weekendje weg en neem...? | Toiletspullen

Hoi allemaal!

Ik ben met mijn ouders en broertje een weekendje weg geweest. Gezellig naar Brugge! Daar hebben we eerst een geocache event geweest. En zijn daarna naar naar Torhout gegaan, om te slapen bij d' Oude smelterij. Maar wat neem ik mee nu precies mee als ik een weekendje weg ga aan toilet spullen?

Nou dat zal ik jullie eens vertellen!


Dat zijn mijn: gewoon natuurlijk mijn tandenborstel en tandpasta, daarnaast een doucheschuim en scrub voor je lichaam, daarboven ligt bodylotion, shampoo, deodorant en een borstel om je haar te doen. Dat is wat ik aan toilet spullen bij me, als we een weekendje weg ga. Het is misschien wat veel, maar dit is wat ik nodig heb tijdens een weekendje weg.

Wat nemen jullie allemaal mee tijdens een weekendje weg?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97