maandag 10 april 2017

Mijn week 14

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd dat ik jullie Mijn week laat zien! Het was een leuke week!


Maandag en dinsdag scheen weer lekker de zon. Daar heb ik goed gebruik van gemaakt tijdens het folders lopen natuurlijk. 


Woensdag heb ik stage gelopen, en natuurlijk ben ik daar op de fiets naar toe gegaan.


Donderdag had ik weer rijles.


Vrijdag was het weer tijd voor school. Het was erg gezellig.


Zaterdag en zondag waren we weg. Helaas lukte me het alleen voor zondag een artikel te schrijven, en wou Google Blogger niet meer mee werken voor vrijdag en zaterdag helaas. 

Dit was mijn week. Hoe was jullie week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97