zondag 14 mei 2017

Mijn week 18

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor ‘Mijn week’! Ik laat jullie weer mijn week zien van dag tot dag. Het was een leuke week waar in ik veel heb gedaan! Ik wens jullie veel lees plezier!



Maandag heb ik weer rijles gehad. Ik heb leren in parkeren. Ook heb ik veel folders weg gelopen. Ik was weer in een dag klaar met alle folders, het liep allemaal weer lekker weg! Kortom ik was snel klaar!
  


Dinsdag middag na stage had ik lekker een middagje vrij. Ik heb daarom ook lekker rustig buiten gezeten, want het was heerlijk weer om buiten te gaan zitten en lekker te genieten. Woensdag was het precies het zelfde weer. Dus heb ik eigenlijk precies het zelfde gedaan als dinsdag, en lekker buiten gezeten.




Donderdag was het weer een normale schooldag. Naast dat het zonnetje lekker scheen heb ik weer veel geleerd en heb ik in de pauzes ben ik lekker buiten geweest. En ook op de fiets was het fijn om zonder jas te fietsen. Dat heb ik dus ook lekker gedaan.




Vrijdag zijn we naar een opening geweest van een expositie geweest. Dit was ook erg gezellig, want ik ben er met mijn ouders en broertje geweest.



Zaterdag zijn we sushi gaan eten bij een restaurant in Bodegraven. Dit was erg gezellig. We hebben lekker veel Japanse dingen gegeten. Zoals sushi en noedelsoepen. Het was weer een feestje om daar te eten.




En vandaag hebben ik de voorkant van mijn fotoboek gemaakt. Ik ga daar mijn kaarten in bewaren die ik spaar. Dat vind ik altijd fijn om door te bladeren. Daar wordt ik lekker vrolijk van. Dan kan ik alle kaartjes er in een keer bij pakken, en ze lezen. Deze week laat ik zien hoe ik het doe! Dan laat ik ook nog zien hoe ik de kaartjes in het fotoboek doe. Ik heb zin om jullie dat te laten zien.

Hoe was jullie week? Hebben jullie veel bijzondere dingen gedaan?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97