dinsdag 16 mei 2017

Mijn favoriete Food YouTebe kanaal

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn favoriete food Chanel is op YouTube! Ik haal hier veel inspiratie vandaan, en zie ook de meest leuke recepten voorbij komen. Kortom een leuk artikel vandaag, waar ik heel vrolijk van wordt!

Het kanaal heet Foodgloss. Foodgloss heeft dus hele fijne en leuke recepten. Een aantal dingen kon ik makkelijk zelf had kunnen bedenken, maar ik er zelf nooit had opgekomen hoe ik het dan moest maken. Maar zij heeft dit allemaal in zich, dus dit is een goed YouTube kanaal voor mij om te volgen.

Foodgloss gaat over koken en bakken. Omdat koken en bakken allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn willen ze bij Foodgloss hier dus ook de makkelijke nadruk van koken en bakken leggen. Kortom, ben jij niet zo’n kook of bak held, maar wil je het wel graag kunnen, staan er op Foodgloss allemaal makkelijke recepten die ook makkelijk te volgen zijn. Er komt twee keer in de week een nieuwe video online, op woensdag en zondag. Omdat Foodgloss inmiddels genoeg video’s heeft kan je ook al op weekbasis boodschappen doen en lekker aan de slag gaan.


Waarom is Foodgloss mijn favoriete Food kanaal? Het is allemaal best simpel, ook is alles heel makkelijk te volgen en de video’s zijn kort waardoor het niet te langdradig wordt en je graag wat probeert om te maken.  En ook hoop ik dan dat het goed lukt. Maar natuurlijk maakt het niet uit of het mislukt of niet, want smaken zal het altijd!

Het is een Nederlandstalig YouTube kanaal, dus als je Nederlands verstaat kan je het volgen.

Hier is de link naar het Youtube kanaal: Foodgloss

Hebben jullie ook een favoriet YouTube kanaal waar je lekkere food dingen op kan kijken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97