dinsdag 2 mei 2017

Mijn week 16

Hoi allemaal!
Hoe wel ik op het moment vakantie heb, had ik het zondag zo druk met werken (ik had het een beetje onderschat helaas ). Daar door kon ik geen blog voor jullie plaatsen. Maar dat mag de pret niet drukken! Dus ik heb vandaag gewoon ‘Mijn week’ voor jullie! Want dat is wel zo leuk om te plaatsen. Dus laten we snel beginnen voor vorige week! Want inmiddels is de nieuwe week al weer begonnen, en heb ik al weer veel gedaan! Ik hoop dat jullie genieten van vorige week, met mijn foto’s!



Maandag moest ik gewoon werken. Ik heb de hele dag druk folders gelopen, maar het was wel in een keer klaar! Gelukkig maar!



Omdat ik dinsdag niet meer hoefde te werken heb ik niet zo veel gedaan. ’S Avonds zijn we naar de MC Donnalds gegaan, en nog even naar de Media Markt. Alvast een verjaardags cadeau voor mijn broertje gekocht. Hij is er heel erg blij mee!



Woensdag ging ik mijn moeder helpen met kranten lopen. We moesten ook even bij een garage naar binnen om de krant te bezorgen. En daar kwam ik een hele mooie auto tegen! Die wil ik graag hebben in de toekomst! Dus daar ga ik hard voor sparen!




Donderdag was het koningsdag in Nederland. Dan hangen alle vlaggen uit, en is er van alles te doen! Altijd erg gezellig. We vieren dan de verjaardag van de koning. Hier heb ik dan niet echt een foto van, maar het was een lekker rustig dagje!



Vrijdag zijn we boodschappen wezen doen, en heb ik kaartjes verstuurd. Ik heb weer wat kaartjes geruild met mensen. Dat is altijd erg leuk om te doen. Dan verheug ik me altijd op wat ik terug zal krijgen. Ik ben daar altijd erg nieuwsgierig naar!



Zaterdag heb ik gewerkt, en ik was nog een kaartje vergeten te halen, dus die heb ik ook nog even snel gehaald. Ik heb bijna alle kaartjes bij de HEMA gekocht. Dat is het altijd fijn kaartjes kopen, voor niet al te veel geld. Kortom erg fijn dus!



Zondag hebben we weer lekker gewandeld! Het was erg lekker weer, en we hebben dus enorm genoten van de wandeling. Dus dat was erg ontspannend. Ook heb ik nog veel folders in gevouwen. Want ik had me vergist met hoeveel het nog was. Maar dat maakt niet uit, want het is allemaal goed gekomen. Ik heb alleen geen artikel voor jullie kunnen schrijven helaas. Dus deze hebben jullie te goed van mij.

Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan? Hebben jullie een leuke konings dag gehad? Ik wel, hij was lekker rustig!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97