donderdag 11 mei 2017

Shoplog United Wardrobe

Hoi allemaal!

Zoals ik jullie dinsdag beloofd heb zal ik jullie de schoenen laten zien die ik bij United Wardrobe. Ik heb veel zin om dit aan jullie te laten zien. Omdat het leuke schoenen zijn, waar ik helemaal vrolijk van wordt. Ik hoop jullie ook! Ook zal ik de prijzen erbij zetten.

Maar eerst zal ik even vertellen wat United Wardrobe is! United Wardrobe is een app met website waar je tweedehands kleding, schoenen en sieraden kan kopen. Het is bedacht zodat mensen zich niet meer hoeven te schamen voor hun tweedehands kleding, schoenen of sieraden. Want er is namelijk genoeg kleding, sieraden en schoenen op de wereld. Dus waarom zou je nog meer kleding laten maken als je aan een beter klimaat kan mee werken voor de toekomst.

Nu gaat de shoplog echt beginnen šŸ˜‰. Ik heb er veel zin in, dus veel lees plezier!

Ik heb twee paar neutralen schoenen gekocht, je weet wel van die simpele die je overal voor kan gebruiken. Die laat ik als eerste zien.

De duurste schoenen die ik gekocht zijn VANS. Het zijn gewone rode schoenen, die ik nog helemaal nieuw binnen kreeg. Ik vind dit soort schoenen altijd fijn om op te lopen, want ze lopen heerlijk, en ze gaan altijd lang mee! Dus dat is ook erg fijn. Omdat ik ze helemaal nieuw heb gekregen moet ik ze nog wel even inlopen, maar dat is zo gedaan natuurlijk! Ik heb de schoenen overgenomen/gekocht voor 36 euro






Dit zijn All Stars van Converse. De kleur is donker rood. Ze vallen erg fijn en lopen erg lekker. Je hoeft ze niet al te strak vast te strikken voor dat de schoenen erg lekker voor als je dan een even een ommetje wilt maken of een fijne wandeling. Ik heb de schoenen overgenomen/gekocht voor 30 euro.






Oke, nu de gekke schoenen šŸ˜‰. Ik hou ook stiekem best wel van gekke dingen. En deze twee paar schonen zijn gek, maar ik vind ze best wel leuk.

De schoenen die ik nu laat zien zijn van Pull & Bear. Ze hebben paches op de schoenen wat ze zo leuk maakt. Omdat ze door de paches niet zo wit meer zijn. Dat vind ik de leuke twist aan de schoen, en maakt ze voor mij bijzonder. Dus daarom heb ik ze gekocht. Ik heb de schoenen overgenomen/gekocht voor 28 euro.






En de laatste schoenen die ik gekocht heb zijn Mickey Mouse schoenen. Die zijn ooit bij de H&M gekocht. Jullie hebben de schoenen gister al op mijn Instagram kunnen zien. Ik ben echt helemaal weg van deze schoenen en zal deze dus het meest gaan dragen, in het begin denk ik zo šŸ˜‰. Ik heb deze schoenen overgenomen/gekocht voor 10 euro.





Ik heb goede ervaringen met het feit dat mensen het goed opsturen. Ik heb zelf geen spullen (nog) om dingen te verkopen, dus daar heb ik nog geen ervaringen mee, maar ik heb het gevoel dat dat ook wel goed zit. Ik heb dus nog geen negatieven ervaringen met United Wardrobe.

Hoe vonden jullie deze shoplog? Kende jullie United Wardrobe voor mijn blog? Zo ja, heb jij een account, verkoop je veel, wat is je account naam? Dan hoor ik dat graag, want dan neem ik een kijkje, en misschien volg ik jou dan wel!

Dit is de link naar mijn account: Xarifa.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97