woensdag 31 mei 2017

Te veel dingen aan mijn hoofd!

Hoi allemaal!

Ik heb in de afgelopen dagen veel aan mijn hoofd gehad. Hier door is het niet gelukt om een artikel te kunnen schrijven. Ik neem jullie mee in mijn afgelopen dagen!

Maandag was het weer tijd om folders te lopen. Door dat er ergens een klein foutje is gemaakt, maakt niet uit bij wie het was, moest ik in principe 2 keer mijn wijk door. Hierdoor is het me niet gelukt om een artikel te kunnen inplannen. Helaas, ik had het zo graag gewild! Omdat ik al wist dat ik het gister ook heel druk zou krijgen.

Gister moest ik dus gewoon naar stage toe. Na stage had ik een sollicitatie gesprek. Ook moest er nog gewerkt worden en ik had een rijles ingepland staan. Waardoor het allemaal zo krap werd dat ik eigenlijk al wist dat het niet zou lukken om een artikel te kunnen schrijven.

Toen ik gisteravond, voor mijn gevoel šŸ˜‰, eindelijk in bed lag, dacht ik weet je, ik schrijf morgen gewoon een artikel. Nu even tussen het huiswerk door, wat ik eigenlijk ook nog op tijd af moet hebben, schrijf ik even snel dit artikel voor jullie. Als ik het nu niet gedaan zou hebben, had ik me ook niet kunnen concentreren op mijn huiswerk. Dan zit mijn hoofd zo vol dat ik geen overzicht meer heb.

Kortom, ik ben eigenlijk nu een beetje mijn hoofd aan het leeg schrijven zodat ik weer meer overzicht krijg in wat ik allemaal moet doen voor school. En het is gelijk even een mooie afleiding.


Hoe is het bij jullie op school of werk? Gaat alles goed? Hebben jullie goede resultaten de afgelopen tijd behaald? Ik wel, ik heb gister gehoord dat ik bepaalde examens gehaald heb, en allemaal heb afgesloten. Dus ik ben weer een beetje dichterbij dat ik over mag naar volgend school jaar. Gelukkig maar, daar ben ik blij mee! Maar goed nu weer snel door met mijn huiswerk! Want anders komt het nooit af šŸ˜Š!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97